شناسه : 25987
نویسنده : استان خراسان رضوی
عکس
در راستای سند تحول قضایی

نشست هم اندیشی با موضوع سند تحول قضایی

غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی : سند تحول می تواند به مثابه موتور محرک دستگاه قضایی در دوران اخیر منشأ برکات فراوانی به نفع مردم و نظام باشد.

Image
1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان خراسان رضوی ؛ غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر اجرای دقیق سند تحول قضایی توسط مدیران حوزه های قضایی استان خراسان رضوی تأکید کرد و افزود: باید در رأس امور مجموعه قضایی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با موضوع سند تحول قضایی که با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزارشد با اشاره به ظرفیت های عظیم این سند گفت: سند تحول می تواند به مثابه موتور محرک دستگاه قضایی در دوران اخیر منشأ برکات فراوانی به نفع مردم و نظام باشد چراکه در همین مدت کوتاه اجرای این سند علاوه بر ایجاد امیدواری در بین مردم؛ تلاش فراوانی نیز در راستای اجرای مفاد این سند به ویژه در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی صورت پذیرفته که نتیجه برخی از این اقدامات از جمله در طرح موفق غربالگری زندانیان استان به استحضار افکار عمومی رسیده است.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: هم اکنون بخش عمده ای از مسائل مطرح در طرح تحول در حال اجرا توسط واحدهای قضایی است اما تأکید ما به مدیران حوزه های قضایی انطباق کلیه اقدامات حتی فعالیت های روزانه با سند تحول قضایی است تا انشاء الله جامعه از آثار مثبت آن بهره مند شود.
غلامعلی صادقی با اشاره به ظرفیت های عظیم انسانی در استان خراسان رضوی افزود: اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، فعالان عرصه های اجتماعی – فرهنگی و سایر نخبگان، فرهیختگان و دلسوزان جامعه می توانند در فرایند تحقق سند تحول قوه قضائیه در کنار ما باشند و ما از هر کمک فکری در این زمینه استقبال می کنیم.
غلامعلی صادقی خاطر نشان کرد: با تشکیل کمیته ویژه ای از مقامات و مسئولان، نظارت خوبی بر نحوه اجرای مفاد سند تحول صورت می پذیرد و در این فرایند سعی شده تمام بخشهای مجموعه قضایی استان به فراخور وظیفه و جایگاه سازمانی درگیر اجرای سند باشند که بحمدالله شاهد تحولات مثبت خوبی نیز در شاخصهای ارائه خدمات حقوق و قضایی بوده ایم

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.