شناسه : 25948
نویسنده : استان خراسان رضوی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی بر لزوم رعایت نظامات سازمانی و دولتی توسط کلیه مسئولان تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان که در نشست هم اندیشی با مسئولان نهادهای وابسته به دستگاه قضایی در خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته توسط وابستگان به دستگاه قضایی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا افزود: رعایت کلیه دستورالعملهای بهداشتی و سایر نظامات سازمانی و دولتی توسط کلیه مدیران و مسئولان به ویژه در شرایط کنونی ضروری و لازم است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در ایام کرونا علی رغم وجود مشکلات زیاد؛ شاهد عملکرد مثبت مجموعه قضایی استان بودیم اما متأسفانه تعدادی از همکاران عزیزمان را در این ایام از دست دادیم که باید از آنان به عنوان «مدافعان عدالت» تقدیر کرد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با تأکید بر لزوم هم افزایی و هم پوشانی نهادهای وابسته به دستگاه قضایی در استان افزود: تمامی تلاشها باید در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر ساماندهی شود و امیدورایم در سایه تلاشهای در حال انجام، شاهد ارتقاء رضایتمندی های عمومی از عملکرد دستگاه قضایی به ویژه در استان خراسان رضوی باشیم و روند مثبت اقدامات استمرار پیدا کند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اجرای دقیق بخشنامه های واصله از ناحیه ستاد و رئیس قوه قضائیه را خواستار شد و افزود: در دوران تحول قضایی شاهد صدور بخشنامه های متعددی با موضوعات مختلف قضایی و حقوقی بوده ایم و در جلسات برگزار شده بر اجرای دقیق این بخشنامه ها با هدف تسریع در انجام امور، تکریم مراجعان محترم و ارتقاء رضایتمندی های عمومی توسط مسئولان حوزه های قضایی و دادستانها در سراسر استان تأکید شده است.
گفتنی است در این نشست، مسئولان نهادهای وابسته به قوه قضائیه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه راهکارهای ارتقاء تعاملات فی مابین و هم افزایی در اقدامات مشترک پرداختند

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.